بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
خانه / کنسانتره هویج / بهترین قیمت فروش کنسانتره هویج سیاه

بهترین قیمت فروش کنسانتره هویج سیاه

برای خرید و فروش بهترین کنسانتره هویج جهت تولید محصولات با رنگ طبیعی خوراکی بهترین قیمت را از تنها تولیدکننده این محصول فوق العاده بخواهید. شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که رنگ طبیعی ببینید که به سختی پاکسازی می شود!

هویج سیاه یا هویج بنفش چیست؟

هویج به داشتن بتاکاروتن در خود شناخته‌شده است به‌طور مستقیم از سلامت بینایی محافظت می‌کند. هویج سیاه از جمله مواد غذایی می باشد که در بعضی از نقاط جهان مورد استفاده است. البته بسیاری از افراد در سرتاسر جهان ممکن است حتی یکبار هم هویج سیاه را ندیده یا مصرف نکرده باشند، اما مصرف این هویج جذاب در سایر نقاط جهان مانند کشورهای آسیایی معمول است و علاوه بر سالم بودن در هر رژیم غذایی نیز مصرف آن بسیار متدوال است.

کنسانتره هویج سیاه یا عصاره هویج سیاه همچنین دارای تعدادی از کاربردها، از جمله به عنوان یک رنگ طبیعی در مواد غذایی است. این عصاره می‌تواند برای جایگزینی رنگ‌های غذایی محبوبی مانند FD & C Red 40 استفاده شود.

تنها تولید کننده و فروشنده کنسانتره هویج سیاه

فروش کنسانتره هویج

از آنجا که این محصول خاص می باشد تنها تولیدکننده آن در ایران اقدام به تولید به صورت سفارشی و در تیراژ پایین می کند. در صورتی که خریدار کنسانتره هویج سیاه هستید حتماً با واحد فروش شرکت پارس فراور که شماره تماس کارشناسان فروش ارائه شده است به صورت قراردادی مذاکره نمایید.

کاربرد اصلی کنسانتره هویج سیاه در صنعت

واقعیت این است در صنایع نوشیدنی سازی که نیاز به رنگ طبیعی و جذاب بنفش می باشد از کنسانتره هویج سیاه استفاده می شود. قیمت کنسانتره هویج سیاه که تنها به صورت رسمی به فروش می رسد برای خریداران به صورت عمده و در بسته بندی زیر ارائه می گردد:

  • کیسه اسپتیک
  • بشکه فلزی ۲۶۵ کیلوگرم
  • بریکس ۶۵
  • بدون افزودنی
  • حمل توسط وسایل نقلیه غیر یخچالی

این در حالی است که شرکت های داروسازی نیز برای خرید یک رنگ طبیعی نیز از کنسانتره هویج سیاه استفاده می کنند. خواص آنتی اکسیدانی هویج سیاه نیز موجب می شود بعنوان ماده اولیه داروسازی پیشنهاد ویژه ای باشد.

فروش کنسانتره هویج سیاه با بریکس تغلیظ شده را یک بار در صنعت نوشیدنی سازی خود امتحان نمایید.

قیمت کنسانتره هویج سیاه ایرانی

فروش کنسانتره هویج

از آنجا که کنسانتره هویج سیاه ایرانی یک محصول خاص و لاکچری در صنعت کنسانتره سازی شناخته شده است، قیمت کنسانتره هویج نیز به صورت استعلام روزانه و از طریق ارتباط با کارشناسان فروش و بازرگانی امکان پذیر می باشد.

خرید کنسانتره هویج سیاه تنها به صورت رسمی و با مشخصات شناسه ملی شرکت یا شماره ملی شخص امکان پذیر می باشد.

فروش کنسانتره هویج اسپتیک به صورت عمده

در شرکت پارس فراور هر ساله ظرفیت زیادی برای تولید کنسانتره هویج سیاه در نظر گرفته نمی شود. این در حالی است که به هنگام فروش به صورت عمده و در بسته بندی بشکه فلزی تنها ارائه می شود.

صادرات کنسانتره هویج سیاه به کشور ترکیه از طریق ثبت سفارش در بازرگانی شرکت پارس فراور نیز سال هاست که انجام می شود. تنها شرکت تولیدی کنسانتره هویج سیاه و با همکاری صد درصدی تا رسیدن کالا به مقصد مورد نظر از شما مشتری گرامی دعوت به همکاری می نماید.

فروش کنسانتره هویج

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کنسانتره ایران