بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
خانه / کنسانتره زرشک / قیمت کنسانتره زرشک بریکس ۶۵ شفاف صادراتی

قیمت کنسانتره زرشک بریکس ۶۵ شفاف صادراتی

قیمت کنسانتره زرشک برای بسیاری از بازرگانان سؤال است. نوع استاندارد با بریکس ۶۵ شفاف آن که از انواع صادراتی کنسانتره میوه ایرانی است در فصول مختلف سال نوسانات قیمتی دارد. زرشک محصول استراتژیک و خاصی برای ایران محسوب می شود و بیشترین حجم تولیدات آن در استان خراسان جنوبی است که شهرستان های قائن، بیرجند، گناباد و … بزرگترین تولیدکنندگان زرشک ایران محسوب می شود.

از آنجا که زرشک را در ایران بیشتر به صورت خشکبار و برای تهیه زرشک پلو مردم استفاده می کنند، اطلاعات بسیار کمی از خواص بی نظیر کنسانتره آب زرشک وجود دارد. این در حالی است که در دنیا بسیاری از کنسانتره سازان حتماً زرشک را در زمره محصولات قابل عرضه خود دارند که در حجم های بسیار بالایی هر ساله اقدام به فراوری و تولید کنسانتره زرشک می کنند. کنسانتره زرشک از آنجا که به راحتی قابل اختلاط با میوه های مشابه از نظر طعم و رنگ است، در مورد شفافیت آن برای خرید صادراتی بسیار حائظ اهمیت است. از این جهت کارخانجات کنسانتره سازی مشهوری در ایران و مشهد هستند که با رعایت کامل استانداردهای بهداشتی و کیفی اقدام به تولید کنسانتره زرشک با بریکس ۶۵ و شفافیت بسیار مطلوبی می کنند.

تولید کنسانتره زرشک

قیمت کنسانتره زرشک مناسب موجب می شود تا از آن برای تولید آبمیوه زرشک، شربت زرشک و … استفاده شود. خواص بی نظیر زرشک و همچنین خواص کنسانتره زرشک موجب می شود تا کسانی که مشکلات قلبی و کبدی دارند از مصرف آن به صورت مداوم جهت درمان بلندمدت و ارگانیک اقدام نهند. البته باید برای خرید عمده کنسانتره زرشک از مراکز بازرگانی معتبر اقدام کرد تا از خرید انواع مشکوک و مختلط آن با سایر کنسانتره های میوه مانند کنسانتره آلو، انار و کنسانتره آلبالو جلوگیری شود. در واقع صادرات کنسانتره میوه هایی مانند زرشک، آلبالو، انار و … حتماً ملزم به دریافت نمونه و انجام آنالیز آزمایشگاهی و ارائه تست ریپورت و مطابقت با معیارهای کیفی مورد تأیید جهانی است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

مطلب پیشنهادی

فروش کنسانتره زرشک

تولید و فروش کنسانتره زرشک بریکس ۶۵-۷۰

فروش کنسانتره زرشک از طریق فروشگاه اینترنتی که پیش روی شماست امکان پذیر می باشد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کنسانتره ایران