بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
خانه / پالپ پرتقال / فروش پالپ پرتقال و ساکس پرتقال با وزن آبکشی ۷۰ % بریکس ۱۰

فروش پالپ پرتقال و ساکس پرتقال با وزن آبکشی ۷۰ % بریکس ۱۰

پیش از خرید این محصول خاص و جذاب حتما با کارشناسان فروش مشاوره رایگان بگیرید. در این مطلب جهت تامین نوشیدنی های پالپ دار پرتقالی اقدام به فروش پالپ پرتقال و ساکس پرتقال نموده ایم.

پرتقال یک طعم دوست داشتنی در سراسر دنیاست؛ بسیاری از مردم که به مصرف آبمیوه و نوشیدنی تمایلی نداشتند با همه گیری ویروس کرونا حداقل اقدام به مصرف نوشیدنی های طبیعی پرتقال به نیت تامین ویتامین c و افزایش عملکرد سیستم ایمنی بدن می کنند. در این بین به نظر شما نوشیدنی های پرتقالی معمولی پرفروش تر هستند یا نوشیدنی‌های پالپ دار پرتقالی ؟

در سال ۱۳۹۵ در اولین واحد تولیدی ایران اقدام به تولید پالپ پرتقال صنعتی شد. این امر در حالی اتفاق افتاد که به دلیل استقبال مردم از نوشیدنی‌های پرتقالی پالپ دار و تحت تأثیر تحریم‌های گسترده ، همتی جهت تولید پالپ پرتقال شد تا خرید پالپ پرتقال خارجی کمتر شده و بیشتر تحت تاثیر ایجاد ارزش افزوده در تولید داخلی قرار گیرد.

در واحد فروش شرکت پارس فراور بریکس ۱۰ و وزن آبکشی ۷۰ درصد برای فروش پالپ پرتقال اعلام می گردد.

خرید و فروش پالپ پرتقال چینی وارداتی هنوز در فصولی از سال بسیار مورد استقبال صنایع آبمیوه و نوشیدنی سازی است.

پالپ پرتقال چیست و چه تفاوتی با ساکس پرتقال و نارنگی دارد؟

ساکس پرتقال

در توضیح اینکه پرتقال چیست و چه تفاوتی بین پالپ پرتقال و ساکس پرتقال است؛ باید توضیح داد که تفاوت در میزان اندازه ذرات آنهاست. این در حالی است که جهت تولید نکتار پرتقال از پالپ پرتقال بیشتر استفاده می شود و در تولید نوشیدنی های پالپ دار از ساکس پرتقال که ابعاد بزرگتری دارد استفاده می شود.

آبمیوه پالپ دار چگونه بسازیم؟

آب میوه پالپ دار از فرمولاسیون ترکیبی کنسانتره پرتقال، پالپ پرتقال و ساکس پرتقال به دست می آید. این نوشیدنی جهت حفظ بادکنکی های پرتقال یا همان پالپ ها یا بهتر بگویم ساکس پرتقال، بهتر است داخل قوطی پر شود.

روش تولید پالپ پرتقال چیست؟

فروش کنسانتره پرتقال

روش تولید پالپ پرتقال در صنعت کنسانتره سازی پارس فراور به وسیله دستگاه پالپر انجام می شود. این دستگاه توسط یک تکنولوژی خاص از روش سانتریفیوژ بهره می برد.

در جداسازی بادکنکی های پرتقال نترکیدن این بادکنکی ها و پاستوریزه کردن فراورده پس از آن بسیار اهمیت دارد. در کشور ایران خرید و فروش پالپ پرتقال در صنعت نوشیدنی سازی، لواشک و ترشک، مربا ، مارمالاد و غیره به صورت عمده انجام می شود.

در مناطق شمالی کشور ایران شهرهای قائمشهر، ساری، رودسر، سنگسر از عمده تولید کننده های میوه پرتقال هستند. همچنین از پرتقال ناول جنوب نیز جهت تولید پالت پرتقال و کنسانتره پرتقال شیرین استفاده می‌شود.

چه پرتقالی جهت تولید ساکس پرتقال مناسب تر است؟

پالپ پرتقال

تولید ساکس پرتقال در واحد تولیدی جنوب کشور تحت قرارداد شرکت پارس سرور اقدام می گردد. وزن بشکه های تولید پالپ پرتقال و ساکس پرتقال حداکثر ۲۷۰ کیلوگرم می باشد. فروش پالپ پرتقال و ساکس پرتقال به صورت رسمی و غیر رسمی قابل انجام است.

در مناطق محلی اصطلاحاً از پرتقال کله جهت تولید و فروش پالپ پرتقال و ساکس پرتقال و جهت تولید کنسانتره پرتقال از پرتقال های محلی سایز کوچکتر استفاده شود. وزن آبکشی پالپ پرتغال و ساکس پرتقال معمولاً ۷۰ درصد می باشد. بریکس میوه پرتقال نیز به صورت بریکس طبیعی در فراورده ساکس پرتقال است. این در حالی است که پالپ پرتقال بریکسی بین ۲۰ الی ۳۰ دارد.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کنسانتره ایران