بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
خانه / کنسانتره انار / فروش کنسانتره انار صادراتی اسپتیک

فروش کنسانتره انار صادراتی اسپتیک

تولید کننده کنسانتره انار در ایران با شروع فصل پاییز اقدام به خرید انار تازه مناطق مختلف ایران می کند. کشاورزان انار کار ایرانی با تأمین حداکثری ظرفیت انار موجب می شوند تا هر ساله فروش کنسانتره انار صادراتی با بسته بندی کیسه اسپتیک و به صورت عمده انجام شود.

فروش انواع کنسانتره میوه ایرانی و خارجی

در بیست سال گذشته خرید و فروش کنسانتره میوه رشد چشمگیری داشته است. بسیاری از سرمایه داران با راه اندازی خط تولید آب میوه سازی بر پایه ماده اولیه کنسانتره میوه و پوره میوه توانسته اند نوشیدنی های گازدار و بدون گاز بسیار متنوعی را تولید و روانه بازار کنند.

بسیاری از میوه های ایرانی و خارجی قابلیت تولید کنسانتره میوه دارند. فروش انواع کنسانتره میوه ایرانی با قیمتی به مراتب رقابتی تر از قیمت جهانی انجام می شود. این در حالی است که کنسانتره میوه خارجی در انواع زیر نیز توسط بازرگانی شرکت های معتبر انجام می شود:

  • کنسانتره آناناس
  • کنسانتره انبه
  • کنسانتره توت فرنگی
  • کنسانتره پرتقال
  • کنسانتره گواوا
  • کنسانتره لیچی
  • کنسانتره بلوبری
  • کنسانتره کرندبری

فروش کنسانتره انار

مزیت کنسانتره انار اسپتیک چیست؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به پیشنهاد تولیدکننده کنسانتره میوه را به صورت فله خریداری نموده اید و پس از نیاز به حمل آن تا کارخانه ای در منطقه دورتر و با توجه به گرم بودن هوا مجبور به تهیه کانتینر یخچالی شوید! چه مصیبتی!

چرا که هزینه حمل کانتینر های یخچالی بسیار بالاتر از انواع کانتینر خشک می باشد. موضوع زمانی سختتر می شود که کار صادرات کنسانتره انار باشد و مشتری شما قیمت جهانی را داشته باشد و با بالا رفتن هزینه های حمل و نقل برای شما این اجتمال وجود داشته باشد که به کل قرارداد را از دست بدهید.

پس راه حل در چیست؟!

۵ دلیل برای همکاری در خرید کنسانتره انار پارس فراور

انتخاب شرکت تولید کننده که از پس هزینه های زیر بر می آید باعث ارائه یک کار صادارتی با کیفیت و مطمئن برای خریدار می شود:

  1. در تولید از بسته بندی کیسه اسپتیک کنسانتره انار استفاده شده باشد. ( که توسط پر کن اسپتیک در خط تولید انجام شده است و دستی پر نشده باشد. )
  2. بشکه فلزی نو سه خط درب دار برای حمل در نظر گرفته شده باشد.
  3. برای حمل بشکه ها از پالت های چوبی یورو استفاده شده باشد.
  4. در تولید کنسانتره انار از بهترین انار سال که طعم انار ملس ایران را به یادگار به مشتری برساند استفاده شده باشد.
  5. انجام امور گمرکی در مبدأ برای بارگیری مطمئن در منطقه سبز ترانزیت در نظر گرفته شود.

شناخت انار و کنسانتره انار

انواع انار دان سیاه و دان قرمز برای تولید کنسانتره انار پارس فراور در نظر گرفته می شود. کنسانتره انار طعم ملس و رنگ سیاهی دارد.

با ترقیق کنسانتره انار به وسیله آب آب انار طبیعی محشری تولید می شود. کنسانتره انار درجه یک لوکس شرکت پارس فراور در سایر کشورها بازار بزرگی باز کرده است.

کنسانتره انار با بریکس ۶۵ در این شرکت تولید و به فروش می رسد. در تولید کنسانتره انار از انواع انار ساوه، یزد و نی ریز استفاده می شود.

مناطق بکری که با کیفیت ترین انار به صورت عمده برای خط تولید کنسانتره میوه بارگیری می شود.

قیمت کنسانتره میوه صادراتی پارس فراور

برند های بزرگی شاید در تولید کنسانتره میوه و الخصوص کنسانتره انار فعالیت دارند. مهمترین این تولیدکننده ها با قرارداد با شرکت فروشنده حساسیت در کیفیت را ارائه می کنند.

بسیاری از بازرگانی ها علاقمند هستند تا کنسانتره میوه صادراتی پارس فراور را خریداری و به سایر کشورها ارسال کنند. قیمت کنسانتره میوه در پارس فراور با توجه به خرید میوه تازه آن در فصل تولید و هزینه های تولید تعیین می شود.

قیمت کنسانتره میوه های صادراتی در انواع میوه نیز متفاوت است. به عنوان مثال قیمت کنسانتره انار صادراتی پارس فراور در سال ۱۳۹۹ برای هر تن ۱۸۰۰ دلار بوده است.

این در حالی است که همان کنسانتره انار صادراتی با شروع پاییز سال ۱۴۰۰ شمسی با قیمت مشمول تخفیف هر کیلوگرم ۴۴۰٫۰۰۰ ریال عرضه می شود.

قابل توجه خریدار کنسانتره انار

خریدار کنسانتره انار صادراتی باید بداند که این محصول در بسته بندی بشکه ۲۶۵ کیلوگرمی خالص و به صورت پالت شده بارگیری می شود. آنالیز محصولات کنسانتره میوه پارس فراور نیز از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد.

آنالیز محصولات کنسانتره میوه

خریدار کنسانتره میوه به خوبی با این موضوع آشنایی دارد که برای صادرات این محصول باید از طریق گمرک اقدام به اظهار بار صادارتی شود. شرکت پارس فراور به آسانی انجام امور گمرکی را برای شما امکان پذیر کرده است. کنسانتره انار صادراتی به صورت رنگی است و باید به صورت کانتینر یخچالی حمل شود.

بهترین کیفیت کنسانتره میوه در ایران

فروش کنسانتره انار

شرکت پارس فراور امروزه به عنوان تأمین کننده بهترین کیفیت کنسانتره میوه در ایران شناخته می شود. دلیل این موضوع اقدام به تضمین کیفیت در تمام سطوح تأمین، تولید و فروش است.

کیفیت خرید انار تازه از شهرهای زیر توسط پیمانکاران معتبر و خوشنام انجام می شود:

  • ساوه
  • شیراز
  • خرم آباد
  • یزد
  • فردوس

همچنین در مرحله تولید با تجهیزات روز دنیا اقدام به تولید کنسانتره انار صادراتی می شود. کارخانه کنسانتره انار پارس فراور به طور خاص و با هدف جداسازی کامل دانه ها از آب انار فعالیت می کند.

تفاله انار و هسته های انار محصولات مرغوب دیگری هستند که در صنایع دیگر غذایی و دام داری به کار می روند.

کیفیت کنسانتره انار پارس فراور در مرحله بسته بندی نیز بدون دخالت دست و بدون ورود بار میکروبی در این محصول توسط دستگاه های استیل انجام می شود.

کارخانه کنسانتره انار فردوس، ارومیه ، شیراز و ساوه و یزد کارخانه های تولیدی شرکت پارس فراور هستند که کیفیت عالی کنسانتره انار دنیا را اقدام می کنند.

مناسب ترین قیمت هر کیلو کنسانتره میوه

شاید بتوان گفت مناسب ترین قیمت هر کیلو کنسانتره میوه در شرکت پارس فراور برای خریداران عمده در نظر گرفته می شود. هر کیلو کنسانتره میوه پارس فراور با بسته بندی کیسه اسپتیک با قیمت جهانی تعیین و در بازار داخل نیز به فروش می رسد.

فروش کنسانتره میوه گالنی نیز ابتکاری بود از شرکت پارس فراور برای حمایت از مشاغل کوچک داخل بازار ایران که به عنوان ماده اولیه ارگانیک و تولید محصولات سالم به دست مردم اقدام می شود.

کنسانتره میوه گالنی حتماً باید به صورت سردخانه ای نگهداری شود.

فروش کنسانتره انار

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

مطلب پیشنهادی

خرید کنسانتره انار

فروش کنسانتره انار گالنی در تبریز

در این سایت اینترنتی بهترین قیمت فروش کنسانتره انار گالنی ارائه می شود. در شهر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کنسانتره ایران