بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
خانه / کنسانتره کشمش / فروش کنسانتره کشمش صادراتی به ارمنستان

فروش کنسانتره کشمش صادراتی به ارمنستان

با پایان سال هجری شمسی در ایران، زمانی که میوه هی تازه ای برای فراوری وجود ندارد، می توان به سراغ فراوری خشکبار رفت. فروش کنسانتره کشمش صادراتی پارس فراور یکی از مقاصد بازار نوشیدنی سازی های کشور هایی مانند ارمنستان ، اوکراین و قزاقستان می باشد.

کنسانتره کشمش مرغوب اسپتیک

بسیاری از موارد مصرفی که نیاز به شیرین کننده طبیعی و طبع گرم دارند می توانند از انواع کنسانتره کشمش مرغوب با بسته بندی اسپتیک استفاده کنند.

در فصول سرد سال که نه انگور تازه ای در باغات و نه در سردخانه ها و انبار باقی مانده است، تولید کنسانتره کشمش یکی از گزینه های پیشنهادی ما به مشتریان است. کنسانتره کشمش با بریکس و رنگ شفاف و طعم شیرین با بالاترین کیفیت و مرغوبیت در بازارهای سایر کشورها خواهان بسیاری دارد.

همانطور که می دانید کشمش یکی از خشکبارهای صادراتی در ایران محسوب می شود. این در حالی است که تولید کنسانتره کشمش نیز برای کارخانه کنسانتره سازی نیز از استهلاک بالاتری نسبت به استفاده از انگور دارد. شرکت پارس فراور در سالهایی که قیمت کشمش جهت تولید کنسانتره کشمش توجیه داشته باشد؛ آماده تولید و ارسال به کشورهایی که قیمت توافقی را تأیید می کنند است.

تولید کنسانتره کشمش ایرانی

فروش کنسانتره کشمش

اما چرا باید اقدام به تولید کنسانتره کشمش ایرانی کرد؟!

پر واضح است کشورهایی مانند روسیه، قزاقستان، قرقیزستان، اوکراین و ارمنستان با مشکل تأمین مواد اولیه و به خصوص میوه و فراورده های میوه ای مواجه هستند. این کشورها هیچ گاه توان تولید میوه های موجود در ایران را ندارند و کشور ایران نیز هر ساله مازاد بر مصرف داخلی میوه های زیر را تولید می کند:

  • انگور
  • سیب
  • انار
  • کیوی
  • پرتقال
  • گیلاس

در این صورت است که فراورده های افشره ای این میوه ها نیز به فراخور استقبال مشتریان درخواست خواهد داشت. فروش کنسانتره کشمش ایرانی برای اولین بار تقریباً دوازده سال پیش برای اولین بار انجام شد و استقبال بسیار خوبی نیز از کیفیت طعم و کاربرد های فراوان آن شد.

فروش کنسانتره کشمش درجه یک به صورت عمده

مشتریان گرامی باید بدانند محصولات کنسانتره میوه و پوره میوه به صورت عمده و جهت خرید کارخانجات صنایع غذایی به فروش می رسد. فروش کنسانتره کشمش به صورت عمده و در بسته بندی کیسه اسپتیک و با بشکه های فلزی حمل می شود. ظرفیت خالص هر بشکه  ۲۶۵ کیلوگرم می باشد.

کنسانتره کشمش درجه یک پارس فراور یکی از بهترین انواع کنسانتره میوه با طعم شیرین می باشد. فروش کنسانتره کشمش با هدف تأمین یک شیرینی طبیعی و ارگانیک و جهت سلامت مصرف کننده است. کارشناسان فروش و بازرگانی در تمام طول ساعات اداری پاسخگو امور مشاوره و فروش می باشند.

فروش کنسانتره کشمش

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کنسانتره ایران