بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
خانه / کنسانتره شاه توت / قیمت کنسانتره شاه توت صادراتی در سال ۱۳۹۹

قیمت کنسانتره شاه توت صادراتی در سال ۱۳۹۹

بسیاری از مشتریان ما و شرکت های بازرگانی می توانند قیمت کنسانتره شاه توت صادراتی در سال ۱۳۹۹ را از طریق این مطلب استعلام داشته باشند. در این مطلب به پتانسیل کنسانتره میوه صادراتی های دیگر نیز می پردازیم.

ارزش غذایی کنسانتره شاه توت

نام آن کنسانتره شاتوت یا کنسانتره شاه توت یا Black Mulberry از دسته بری هاست. میوه ای که در ابتدا به دست آمدن طعم ترشی دارد و با رسیده شدن طعم شیرینی دارد.

دارای مقادیر قابل توجهی آهن، پتاسیم، ویتامین ث و پروتئین است.

کسانی که طبع گرمی دارند از این میوه که طبعی سرد دارد و صفرا بر است می توانند استفاده کنند.

در تولید کنسانتره شاه توت یا کنسانتره شاتوت تمامی خواص محصول حفظ شده است.

بهترین کنسانتره شاه توت ( توت سیاه ) ایرانی

قیمت کنسانتره شاه توت

این سایت از سال ۱۳۹۱ همکاری تجاری خود را با شرکت میوه جات صنعتی پارس فراور آغاز کرده است. انواع کنسانتره میوه با بهترین کیفیت در بسته بندی عمده بشکه ای از طریق این سایت تأمین می شود.

در سال های اخیر به دلیل استقبال خوب مشتریان از انواع کنسانتره میوه های با رنگ سیاه و قرمز زیر اقدام به عرضه کنسانتره میوه های آنها کرده ایم:

  • کنسانتره شاه توت
  • کنسانتره آلبالو
  • کنسانتره زرشک
  • کنسانتره انار
  • کنسانتره بلک بری
  • کنسانتره توت فرنگی
  • کنسانتره انگور سیاه

بهترین کنسانتره شاه توت ایرانی را در حال حاضر با قیمت فوق العاده مناسبی جهت تولید نوشیدنی ها و سایر مواد غذایی می توانید به صورت عمده خرید کنید.

عرضه بهترین کنسانتره میوه صادراتی

قیمت کنسانتره شاه توت

از آنجا که کشور ایران ۴ فصل است، بسیاری از میوه ها قابلیت تبدیل به فراورده های پوره میوه و کنسانتره میوه جهت افزایش زمان ماندگاری در تمام طول سال دارند. این باعث شده است تا بسیاری از تولید کننده های نوسیدنی ها، بستنی ها، سیروپ ها، لواشک و … برای کنسانتره میوه صادراتی ایرانی سر و دست بشکنند.

شرکت پارس فراور با داشتن دفتر بازرگانی با کادری مجرب از بازرگانان خبره هر ساله در امور صادرات کنسانتره میوه و پوره میوه به خوبی اقدام به جذب سرمایه برای کشور عزیزمان ایران می کند.

با توجه به مسافت های طولانی برخی از مشتریان در امور صادراتی، بسته بندی استاندارد بین المللی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کنسانتره میوه صادراتی در بسته بندی بشکه ۲۶۵ کیلوگرمی و به صورت پالت شده در صورت درخواست مشتری در کانتینر های ۲۰ فوت و ۴۰ فوت یخچالی حمل و ارسال می شوند.

انواع کنسانتره میوه صادراتی شرکت پارس فراور

میوه جات باغی بهاره و تابستانه و پاییزه برای تولید فراورده های کنسانتره میوه و پوره میوه مورد استفاده قرار می گیرند. در زیر انواع کنسانتره میوه صادراتی که مورد درخواست برخی از مشتریان خارجی بوده اند ارائه می شود تا شرکت های همکاری که توان خرید و انجام معاملات Ex-Work ی دارند ارتباط بگیرند.

  • کنسانتره سیب
  • کنسانتره انار
  • کنسانتره انگور سفید
  • کنسانتره انگور سیاه
  • کنسانتره آلبالو
  • کنسانتره آلو
  • پوره آلو
  • پوره زردآلو
  • پوره هلو
  • پوره سیب
  • پوره توت فرنگی
  • پوره طالبی
  • کنسانتره شاه توت

بیشترین فروش کنسانتره میوه در زمستان و بهار سال بعد است که بیشترین مقدار از تقاضا برای تولید فراورده های نوشیدنی، شیر طعم دار، شکلات، بستنی، شربت و … می باشد.

فروش کنسانتره شاه توت با کیفیت صادراتی

قیمت کنسانتره شاه توت

از آنجا که کنسانتره شاه توت دارای رنگ سیاه و قرمز است نمی توان برای آن بسته بندی کیسه اسپتیک در نظر گرفت. کنسانتره شاه توت با کیفیت تولید استاندارد کوشر در بسته بندی طرح اسپتیک ارائه می شود. فروش کنسانتره شاه توت نیز به صورت تحویل درب کارخانه انجام می شود.

شما خریدار گرامی می توانید با دریافت فاکتور رسمی شرکتی با اطمینان از یک معامله در سطح جهانی از تجارت بین الملل و پر سود بهره ببرید.

دقت بالا در تولید محصولی در مقیاس جهانی باعث شده است برند پارس فراور نه تنها در ایران که حتی در سایر کشورها نیز به خوبی شناخته شده است.

قیمت کنسانتره صادراتی میوه جات برای کشورهای مختلف می تواند سودهای متفاوتی داشته باشد. هوش بازرگان نیز در بازاریابی صحیح و درآمدزایی مضاعف است.

فروش کنسانتره توت فرنگی

قیمت کنسانتره شاه توت صادراتی طرح اسپتیک (none aseptic)

در پایان سال ۱۳۹۸ قیمت کنسانتره شاه توت برای هر کیلوگرم برای خرید عمده ۲۹٫۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است. رنگ جذاب کنسانتره شاه توت و طعم فوق العاده آن محصولات تولیدی مشتریان را با فروش بسیار خوبی روبرو می کند.

از کنسانتره شاه توت می توان برای تولید بستنی و دسر و تافی و لواشک نیز به خوبی می توان استفاده کرد. کنسانتره شاه توت none aseptic شرکت پارس فراور برای خرید عمده شما مشتری گرامی با ارسال به منطقه مورد نظرتان در نظر گرفته می شود.

چرا مشتریان کنسانتره میوه شرکت پارس فراور را انتخاب می کنند ؟

شرکت پارس فراور مقیاس بزرگی از یک تجاری سازی در کشاورزی ایران را سال هاست پیش می گیرد. این هدف بزرگ در ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای کشاورزان، صنعت کاران و بازرگانان باعث شده است تا این شرکت بعنوان تأمین کننده اصلی و دست اول انواع کنسانتره میوه ایرانی معرفی شود.

خرید عمده کنسانتره میوه این شرکت با قیمت مناسب و همچنین بسته بندی مناسب جهت حمل های با زمان طولانی در نظر گرفته می شود.

البته باید بدانید که مشتریانی نیز هستند که محصول کنسانتره شاه توت درجه یک را با بسته بندی گالنی ۲۵ کیلویی نیز می توانند در تیراژ مشخص سفارش دهند. جهت اطلاع از خرید گالنی کنسانتره میوه پارس فراور با کارشناسان فروش این سایت تماس بگیرید.

شرکت پارس فراور بالاترین کیفیت را برای انواع کنسانتره میوه در نظر می گیرد چرا که خرید های داخلی و خارجی از یک بچ تولید در نظر گرفته می شوند.

کنسانتره شاه توت پارس فراور را یکبار امتحان کنید و تفاوت را خود ببینید.

قیمت کنسانتره شاه توت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کنسانتره ایران