بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
خانه / کنسانتره سیب / قیمت خرید انواع کنسانتره سیب ارومیه

قیمت خرید انواع کنسانتره سیب ارومیه

برای داشتن قیمت کنسانتره سیب ارومیه یاید بدانید معمولاً خرید انواع کنسانتره های سیب بر اساس زرد یا سبز بودن، و همچنین میزان شفافیت دارای قیمت متفاوتی می باشند.

 

خرید کنسانتره سیب با قیمت بسیار پایینی در ایران انجام می شود که قدرت صادرکنندگان در بازار قیمت جهانی کنسانتره میوه را بسیار قوت می دهد.

قیمت کنسانتره سیب

خرید کنسانتره سیب

خرید کنسانتره سیب هر ساله تابع خرید مواد اولیه در آن سال است. هر ساله میزان قابل توجهی از سیب برداشتی در ایران به بازارهای میوه و تره بار عرضه می شود. اگر خرید مردم عادی را که سهم کمتری از برداشت هر سال را در برمی گیرد کنار بگذاریم؛ بیشترین سهم فروش هر ساله توسط دلالان و تاجران برای بازارهای صادارت و یا صنایع تبدیلی در نظر گرفته می شود.
سیب های درجه یک و سورت شده معمولاً به بازارهای کشورهای حاشیه خلیج فارس، عراق و روسیه صادرات می شود و سایر سیب ها که دارای ظاهر نامناسب و یا زدگی های بر اثر زمین خوردن و یا تگرگ و … باشند برای صنایع تبدیلی کمپوت، مربا و کنسانتره و … توسط تاجران خرید می شود.

تولید کنسانتره سیب

انواع کنسانتره میوه ارومیه

انواع کنسانتره میوه ارومیه در ایران و جهان توزیع می شود. منطقه ارومیه به دلیل داشتن باغات بسیار زیاد دارای تولیدات فراورده های میوه بسیار خوبی است. کنسانتره میوه های ذیل از طریق بازرگانی پارس فراور از شهر ارومیه به صورت مستقیم برای مشتریان ارسال می شود.

البته مطتبق با استاندارد ملی ایران سیب های زخمی که سیاه می شوند در آن محل تولید سم پالوئین می کنند؛ این سم اگر از حد ۱۳۰ فراتر باشد مصرف مداوم فراورده های آن موجب مسمومیت می شود. بنابراین خرید کنسانتره سیب ارومیه را از بازرگانی های معتبر و خوش نام بخواهید.

 

قیمت کنسانتره سیب

قیمت کنسانتره سیب

ارومیه شهرستانی است که قطب سیب ایران نام گرفته است. قیمت کنسانتره سیب نیز تابع میزان برداشت سیب در آن سال و قیمت گذاری آنها می باشد. انواع سیب های گلدن و عروس و … لبنانی و عباسی دارای میزان بریکس متفاوتی هستند که کارخانجات فعال در این شهرستان بسته به سفارشات خود از سیب های متفاوتی بهره می گیرند.

قیمت کنسانتره سیب

البته اگر هدف تولید آبمیوه ها باشد با افزودن طعم دهنده ها می توان آبمیوه های سیب را تولید کرد. همچنین از کنسانتره سیب در تولید انواع ژله ها و پودر کیکها، اسموتی و … استفاده می شود.
اگر از کسانی هستید که از خواص سیب آگاهی دارید بدانید که در ایران به دلیل فروش خوب سیب در روزهای پایانی هر سال، پس از آن سیبها کیفیت مطلوب برای مصارف تازه خوری ندارند، این زمان مصرف کنسانتره سیب اهمیت خود را نشان می دهد.

کنسانتره میوه های ایران بیشتر در فصل تابستان و پاییز تولید می شوند که بسیار نیز برای بازارهای سایر کشورها مورد تقاضاست.

همچنین از آنجا که کنسانتره میوه یکی از صنایع مادر تخصصی در تولیدات فراورده های غذایی در کل دنیا می باشد، از سایر کشورها نیز برای صادرات کنسانتره میوه اقدام به استعلام قیمت و خرید می شود.

قیمت جهانی کنسانتره سیب به عنوان یک شیرین کننده طبیعی با توجه به انجام معاملات در سطح جهانی در نظر گرفته می شود.

شرکت پارس فراور به عنوان تولید کننده کنسانتره سیب با بریکس ۷۰ مطابق با استاندارد جهانی کیفیت تولید و بسته بندی را مد نظر قرار می دهد.

قیمت کنسانتره سیب

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

مطلب پیشنهادی

قیمت کنسانتره سیب اسپتیک صادراتی

قیمت کنسانتره سیب اسپتیک صادراتی نسبت به نوع معمولی بیشتر می باشد و اما از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کنسانتره ایران